The Queen's Style

quarta-feira, março 26, 2014

Hey guys! I now we haven't posted anything for a while, but with school things have been crazy. Today is the Beyoncé concert in Lisbon and Mafalda is there right now. Since I couldn't go and I'm just sitting around at home listening to her songs, I thought I should do a post with some of my favorites looks of her. She can both rock stage outfits, party dresses and jeans a T-shirt, so here is my top gallery!

Hey guys! Já vai algum tempo desde que fizémos o nosso último post, mas com os testes não tem sido fácil. Hoje é o concerto da Beyoncé, em Lisboa e a Mafalda está lá neste preciso momento. Como não pude ir e estou sentada em casa a ouvir músicas dela, pensei que podia fazer um post com algum dos meus looks favoritos. Ela consegue arrasar tanto em palco, como com vestidos de gala ou até com calças de ganga e um T-shirt, por isso aqui fica a minha galeria dos tops!












Honestly I just realized this makes me wish I was at the concert even more, but oh well, next time I'll be there! Hope you enjoyed this! 

Honestamente, acabei de perceber que isto só me dá mais vontade de estra no concerto, mas enfim, para a próxima vou! Espero que tenham gostado!

Kiss, MC

You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook